Cock & Bull, Jesselton Point KK

I recently have this new urge(s) to do food hunting and satisfying my wanderlust - locally. No money as I need to save for future Japan's trip. So OK. After our kudou's makeover session is over and Liza & moi were looking for some place to gossiped hangout. At first we wanted to go to Santola's cafe but we're not sure where is the cafe location soooo off we go to Jesselton's point in KK.




Extremely cozy place to gossip hangout with friend(s)
I fall in love with their simple Christmas's decoration. Its feel like *home* to me.


At first, we thought the menu will surely kill our purse but OMG it is NOT as expensive as we thought. HAHA We just burn our purse with the kudou's makeover so .... we're in cheapskate mood for awhile.
So if you've wanted to go to Cock & Bull for awhile now but you scared about the food's price, I assured you that it's not expensive and affordable. I'm not sure about their bar though. HEEE


Ice Mocha Cappuccino - RM 6.00++


Seafood's Tom Yam - RM 15.00 (Its a damn huge bowl. So I really think the price is reasonable) The seafood are fresh! Especially the fish. OMG. Its so good but still not as good as Mai Yai Thai Restaurant @ Waterfront though. 


With my partner in crime, Liza. 


We took a lot(s) of photo - selfie, food porn AH, you named it all. Liza even took candid photos of me. Her phone camera is sooooo damn good; makes me became envious and wanted a XiaoMi phone. Never mind. Wait for Mr B next year. HEHHEE

So expect lots of post like this in future as I will take a break posting about mushy lovey dovey post for a certain period of time now. 

Till then.
xoxo


Comments

  1. Fay, santola can find at gaya street & damai... try october cafe sna peak vista or wisma merdeka..I heard the cafe not bad

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gaya Street pun ada? OH YES GOOD! HEHEEH Ya, my friend pun cakap October cafe is good.
      Will do cari makan there. Thank you! :)

      Delete
  2. The christmas decorations on the ceiling is funny hahahaha xD does give it a home feel though like you said.
    now im craving tom yum :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. LOL Is it because of the hanging ball? TROLOLOLOL

      GO GO GO find Tom Yum now. :D

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

[Review] Simply Siti C Bright - Starter Kit

PUSAS | The Smokehouse | Experience The Tasty

BIG BANG "Fantastic Baby"